Cigdm Femara ve klomenj benim isteğim üzerine verdi ve çatlama iğnesi vermedi ikisinde de ve ikisinde de kimyasal oldu bende bu ay iğneyle yumurta büyütmeyi denemek istiyorum hastalığın kaçıncı günü başlanıyor il dışına gidicem 1 günden fazlada kalamam
Elbet-birgun-kavusacagiz Cigdm malesef bizim istememizle vermiyo canm doktorlar igneyi falan hangisini uygun gorurse o tedavide ilerliyolar. Adetin 2.yada 3.gunu git muayene ozaman olunuyo
anneadayi33 Cigdm doktor önce hap ile deniyor letu veya klomen sonra çatlatma iğnesi gerekli tahlillerden sonra tabi olmazsa eğer doktor gerek görürse rahim filmi çekiyor gerek görmeZse eğer iğneye geçiş yapıyor iğne yumurtalıkları daha çabuk uyarıyor yumurtaların gerekli büyüklüğe gelmesini sağlıyor
afrasil Cigdm canım klomen ve femaradan sonra vurulan igne büyümesi için değil çatlaması icin , eşiniz sperm tahlili yaptırdı mı hiç
Mormenekse34 Cigdm ben asilama icin yumurta buyutmede igne kullandim, gonalf , miktari dr belirliyor yumurta takibine gidiyorsn devamli zaten 17 18 19 mm gibi olunca catlamasi icin igne vuruliyor
Cigdm Mormenekse34 yarın 3. Günü gidicem doktora bakalım ne diyecek sen adetliyken gittiğinde yumurtan hiç gelişmiş miydi neye göre bakıp veriyolar
Mormenekse34 Cigdm gelisiyordu, daha once klomenle de buyumustu ama bu ay aşılama yaptirdigim icin sanirm igne uyguladi