Kızlar bu postu açsam mı diye çok düşündüm ama tecrübe benim için çok önemli o yüzden açmaya karar verdim ben hamileliğimin başından beri afedersiniz alaturka tuvalet kullanıyorum klozetten korkuyorum küçükken bi komşumuzun evinde klozetten fare çıkmıştı o zamandan beri kullanamıyorum şuan 19 haftalığım az önce ilk kez sağ kasığımda ağrı hissettim bebeğimin normalde hareket ettiği kısımda nefesim kesildi resmen zor toparladım kendimi sizce bu yüzden mi yoksa farklı bisey midir daha önce böyle bisey yasayan ağrısı olup kullanmayan var mi