Bayanlar 32 +2 gebeliğim var ve riskli gebeyim daha önce doktorlar iyiydi ve bugün özele gittim gelişim geriliği var hatta 4 hafta gerilik var normalde şuan 2 kilo felan olması lazım kızım daha 1 buçuk kilo Allahım yardım et suyumda azalma var ne yapacağımı bilmiyorum eşimle çok kötüyüz durumuz kötü daha öncede 38 haftalık ölü doğum yaptım ne olur dua edin