Kızlar geçen hafta göğsümün ortasinda birşey çıktı çok fena kaşınıyor doktora gittim krem verdi ama geçmedi şuan çok fena bı şekilde kaşınıyor mantar demişti doktor aceba yaşayan varmı nasıl geçer bu parçalayacak gibi oluyorum çok kaşınıyor sadece göğsümün ortasinda