Benimde 2 hafta önden gidio son adet tarihime göre doktor 3 hafta öne aldı normalde 21 mayısta adet oldum ama doktor 1 mayısa çekti 2 hafta önde görüyorum dedi üstüne adet görmüşsün dedi ama ben pkolu oldugum ıcın martın sonunda adet oldum birdaha olmadım 21 mayısa kadar bu bebek ne zaman tutmuş olabılır biri acıklasın kafam karısık 🤷🏻♀️🐣