Smyyytk Merhaba hamileler hamileliğim 1 bucuk hafta ilerden gidiyor sizdede böyle durumlar varmı,yaşayanların önerisi varmı ,normal dogum ile dogurmama engel olurmu yardımcı olurmusunuz
Zuhal14 Smyyytk 38 deyim 3 hafta ileri de bir problem yok ben kendi isteğimle sezeryan olcam normal de olabilirdim ama gözüm yemedi bi sıkıntı olmaz merak etme
duygu_cvlk Benimkide 2 hafta onden gidiyor valla insallah normal dogum yapabilirim ama doktor kilo alimi boyle devam ederse normal dogum zor olur dedi
Smyyytk Allah hepimize hayırlı dogum versin iki şekildede doğurmuş oluyorum fakat ,1 yaşında bir çocuğum daha var biran önce toparlanmak için normal dogumu cok isterim hepimizin hakkında hayırlısı