Dr0607 Merveerhannn evet çok güzel bir isim rabbim nasip ederse benimde oğlum olucak benim çok hoşuma gidiyor ama eşim istemiyor doruk ismini istiyor bende yanına vefat eden abimin ismini koymak istiyorum Ömer doruk olarak düşünüyorum 🥰
UmayAsya Oğlum olsaydı aren istiyordum ama kızım olacak 🤩inşallah sağlıcakla alırsınız kucağınıza minnoşu