Tuagca Hafta içinde dogum yapan var mi canlar? Bugun tam 37 olduk ve nst de ağrım cikti , doktor yarin gel konuşup artik alalim dedi. Bi problem olur mu?
Epifenomen Tuagca 36+6da yaptım 34e uyumlu doğdu bir sıkıntımız olmadı. Sizin de olmaz inşallah Allahıj izniyle😌
esloka Tuagca 37 den sonrası prematüre olmuyor bebek gelmek isterse doktorlar durdurmiyor kilosu gelişimi iyiyse ne ala zayıf ise durabilir planlaniyirsa doğum
turansmom1 Tuagca 12 gün önce 37+6da doğum yaptım. Tek problem dışarıya alışamadı durmadan uyuyor anası gibi😂😂😂
Tuagca esloka ben myom ameliyati oldum daha fazla rahimim taşıyamazmis yirtilma olurmus, yani artik dogum yapacagim sezeryan ile
Sevdaleo Tuagca Bende haftaya 37 olunca yapacam ama bnm ki tansiyon nedeniyle eeken alinacak 37 de kilosu iyise fazla durmasi tarafi degilim zaten :)