NurEto Mom433 yok balım bugün adet oldum ama saçma geldi 19. Gün pik gördüm gecikme yaşadım bilmiyorum ya belkide yine kimyasal gebelikdi
roserosey Boncuk12_12 İnşallah sağlık ile katlanarak artar ❤️ Rabbim tamamını erdirsin, hayırlı olsun 🌸🌸🌸
Mom433 NurEto olabilir ama pes etme devam olacak birgunn neler okuyoruz burda hiç beklemedgmz zaman gelecekler bende bu ay ameliyat olacağım rahimden sonra 3 ay dinlenip öle devam edicez heyecan basio benide testler yapmayı özlemişim🙈