Boncuk12_12 Dün post açmıştım yarın adet günüm buda bugün yaptığım test dünkünden köyü oldu artık sevinmelimiyim
NurEto Boncuk12_12 ayy benimde 2 gün geçti çok silik Bi çizgi vardı ama emin olamadım test yapcam yarın Bi kez daha dua et banada gözün aydın olsun canm benim inş sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 💕💕
Nuray23 Boncuk12_12 hayirli olsun canim allah saglikla kucagina da almayi nasip etsin.. isteyen herkese nasip etsin allahim.
Boncuk12_12 Cemrenin_annesi80 net yani artık demi beş tane test yaptım biri erken gebelik olmak üzere hepsi şaşmaz heralde
Cemrenin_annesi80 Boncuk12_12 aynen öyle yarında bi kan testi yaptır kesinleşsın sonucta kan testi daha dogru sonuç veriyor
Hllfrdvsihsn Canım silik çizgi genel olarak erken dönem gebelik oluyor bi kan testi yaptırmak en iyisi
Boncuk12_12 Nuray23 amin canım aminnnnn hepiniz dualarımdasiniz kızlar Allah tez zamanda isteyen herkese nasip etsin.