Kizlar bnde dogurdum cok sukr tek istegim bebebgim.icin dua edin kuvese aldilar nefes almakta zorlaniyordu doktor adapte olamadi diyir ondan 3 4 gun kalirmis dedi uzuluyirum.sutumde gelmiyor acaba mama veriyorlar mi bebege kurban olim dua edin saglikla ewimize gidelim😢