Umudyuklu Selâm Annelerimiz🌸🤗 Bugün 36+2 olduk Oğlumla çok şükür💙 Yalnız 1,2 haftadır karın çevremde acı hissi var ağrı gibi değil resmen acıyor 😞 Sizde de böyle şikayetler var mi gerildiği için mi oluyordur acaba?
eeliif Umudyuklu Bende 35+5 im. Benimde öyle oluyor arada sanirim artık bebislerimiz iyice büyüdü diyedir
Prensannnemm Umudyuklu bende ayni 36+2 Bende bebek gerildikce nefes darlığı var bide araada adet sancısı gibi ağrılar
gebe1234 Umudyuklu bende 36+3üm bende de birkaç haftadır var karnımda ağrı yatarken dönerkende ağrı oluyor fena şekilde kasıklarıma doğru
Umudyuklu eeliif Kasılmalar ve toplanmaları hiç söylemiyorum bile😨🥴 Yinede sağlıkla büyüsünler gelsinler yeterki😊🤲
MiniKaya Umudyuklu 36+5 canım benimde doktoruma söyledim karın içim tuhaf bir şekilde acıyor bazen diye karın zarı geriliyor o yüzden oluyo dedi
Umudyuklu MiniKaya Ben hep unutuyordum doktoruma sormayi teşekkür ederim bilgilendirmen için🤗 Demekki olağan bişeymiş😢
MiniKaya Umudyuklu rica ederim canım 🌸 karnın tokken yada bebeğin bir anda ani bir hareket yapınca daha çok hissedersin acıyı dedi
Selin59 Umudyuklu 35+3 üz bugün.. geceleri uyku yok resmen akşam çok kötüydüm belim çok ağırdı ve uykuya dalamıyorum sırtım da çok ağırdı 😥
Umudyuklu MiniKaya Toplanmalarda; poposu veya ayağı çözemiyorum 😅 dayiyo nefes almak bile çok zorlaşıyor o an😨
Omerve19 Umudyuklu ben de 36+2gunluk hamileyim. Cok guclu sekilde o aciyi hissediyorum sanki boyle bebegim ayagiyla zorluyor gibi oluyo 😀 ve bende cok fena kasinti basladi boyle karnim geriliyor kaşınıyor sonra orasi uyuşmuş gibi oluyor cok değişik gercekten. Benim bir de cok fazla sancim var kasiklarim belim cok agriyor ozellikle yatinca oluyor doktoruma da sordum cok normal dedi. Dogum sancisi basladiginda zaten onu anlamaman mumkun degil merak etme dedi bekliyoruz hem heyecan hem tedirginlikle 😊