Merhaba hanımlar haftaya kontrolüm var yarın tam 25 haftalık oluyoruz bugün hastaneyi aradım haftaya şeker yüklemesi yaptıracağım neler yapmam gerek dedim şeker yüklemesi yapmıyoruz açlık tokluk şekerinize bakıyoruz dediler. Sizce açlık tokluk şekerine bakmak yeterli oluyor mu? Yoksa başka bir hastanede mi yaptırayım mı? Fikri olan var mı bu konuda?