EceElif geçmiş olsun. Öncelikle ne sorununuz var merak ettim ve kaçıncı haftadasınız?
Benimde çekilmem gerekiyor. Devlet hastahanesindeki kadın doğum uzmanım çekilebilirsin demişti. Sonra özelde takibimi yapan kadın doğum uzmanına sormuştum. Çok ciddi bir durumun yoksa çekilme demişti. Yani duramayacak bir ağrım olur yada çok acil müdehale gerekir vs bu gibi durumlarda çekilmemi söyledi. Sonra ben ortopedi doktoruna da danıştım. Topuk kemiğimden MR çekilmem gerek bu arada, ortopedi uzmanı zaten ilk üç ay çektirmedi MR öncelikle bekletti beni. Üç aydan sonra da dedi ki nasıl olsa bana şuan müdehale edemeyecekler hamileliğim sebebiyle o yüzden dayanabildiğin kadar dayan ve idare et dedi. Doktorun söylemesi eşine de böyle bi durum olmuş hamileliğinde ben eşime çektirmedim dedi. MR için sorun yok diyorlar ama tam nette kesin değil vs dedi yani MR’a şüpheli baktığını söylemişti. Sonuç olarak ben çekilmedim. Ki sağ ayak topuğumda kist var, ameliyat olmam gerekiyor ama olamıyorum. Bazen çok ciddi ağrılarım oluyor ama bazen pasif ağrılarım.. sağ ayağımın üstüne hiç basmıyorum ve değnekle sadece evde hareket edebiliyorum düşün…. tek çarem ameliyat olduğu için ve ameliyat çok çok acil olmadığı için çekilmedim ben. ama sonuçta çekilen ve hiç sorunu olmayan çok fazla insanla görüştüm yani korkmamalısın. Umarım ciddi bir sıkıntın yoktur ama doktorların müdehale edemeyeceği bir durum varsa şuan ve dayanabilecek durumdaysan MR çektirmemeni tavsiye ederim.