Hanımlar ben herkes tarafından alınan bazı şeyleri gereksiz görüyorum şahsen. Almayı düşünmüyorum. Bazılarını gereksiz olduklarını bildiğim halde alacağım ama 1 2 parça şey onlar da.
Mesela benim almayacağım şeyler bunlar,
Babynest,
Kendi sallanan ana kucağı
Kanguru ( kışa denk geliyor büyüdüğünde ise takamam boynum ağrıyor)
Alt değiştirme bölümü ( çevremde yaptıran var ama hiçbiri orda açmadı)
Gereksiz bence ama alıcam, dantelli kundak battaniye.
Lohusa terliği almıycam hastanede giyilince eve sokamam makineye atsam helakı çıkar.
Amigurimi bebek