simyakaya78 Bende hamileliğimi erken öğrendim hemen doktora gittim doktor ultrasonda göremeyince vajinal ultrason kullandı alttan muayene dediğiniz oysa acımıyor jel sürüyorlar zaten ama gene de insan utanıyor kendini kasıyor kasmazsanız kendinizi hiç acımaz bende 1 yıllık evliyim ilk gebeliğim korkmayın