Kızlar 1. Dogumum normal ama çok zor oldu şimdi aşırı korkuyorum doğuma 3 ay kaldı 4 doktor gezdim en sonuncu da doğum yapmak istiyorum ama muayene esnasında ben bunda sezeryan istiyorum dememe rağmen şimdilik herşey normal görünüyo dedi konu kapandı bende daha var diye üstelemedim bu arada özel hastane şimdi size sorum ben istemediğim halde önce normal denemeye kalkilir mi???