Merhaba arkadaşlar bugün ikili test için doktora gittim.3 aylık olduk bugün tam ultrasonda doktor cinsiyet tahmini yaptı erkek olabilir ama kesin demiyorum 4.ay netleşir dedi erkek denilip de sonradan kız olanlar oldu mu?Meraktan soruyorum yoksa kız erkek fark etmez hayırlı sağlıklı olsun da başka bir şey istemem muhabbet amaçlı sormak istedim