35ci haftaya bugün girdim, doktorum 25kasım yeniden gel bebeğin kilosuna bakalım, son kontrolleri yapalım, aralık 1 ameliyata alırız dedi, ben normal soğum istiyorum aslında ama aralık 1e kadar bebek gelmezse ameliyata alıcak.
Sormak istediğim ameliyat sonrası zormu? Ne kadar iyileşme süresi?