Kuzeyannesj valla 8haftalıktan beri alıyoruz artık ezberledim listeyi 😂 Çıtçıtlı zıbınlar önceliğiniz yenidoğan olarak satılanlar var zaten hastane çıkışı alıcaksınız içinde olucak o yüzden onlardan hiç almayın derim 0-3 ay da çok almaya gerek yok en fazla bir bucuk ay giyiyormuş bebek çünkü. Yıkama önceliğinize göre ayarlayabilirsiniz . Gerisi 3-6ay alabilirsiniz bu tüm kıyafetleri için geçerli. Birde doğumunuz şubata geliyorsa çokta ilkbahar olmuyor bir tane kalın battaniye edinmenizi tavsiye ederim doktora veya dışarıya çıkarken üstten sarmak çok iyi oluyor rüzgar almıyor bebek 🐣🌸