AdaninAnnesi Kızlar bugün idrar tahlili yaptırdım idrarimda kum çıktı doktorum sorun olmaz bol bol su iç dedi ama başına gelen var mı bi sıkıntıya yol açar mı
Deletedmom15257 AdaninAnnesi bennn😔😔cnm idrara çok.cikiyorum ve enfeksiyon.oluyor bazıları ağrısız geciriyo bazısı ağrısını çekiyo ki ağrısı cokkk kötü ben çektim ama suann iyiyim bol.bol su iç ben 2 buçuk içiyom.zorla ama sen ?
AdaninAnnesi Deletedmom15257 benim çok şükür ağrım sızım yok sık idrarım geliyo mesanem tam boşalmıyor sanki o şikayetle gittim zaten su içiyorum bol bol inşallah geçer
Deletedmom15257 AdaninAnnesi gecer gecer cnm eğer su içmesek taş olcak o çok kötü ağrı yapiyo çünkü ondan cokkk içelim ;(
-Asalet- Deletedmom15257 Beyza26 parmaklarını felan sokuyorlarmış baya derine galıba kanama felan oluyormuş ondan çok korkuttullar beni siz oldunuz mu