aybars19- bende 31 haftalığım canım ve öksürüğüm var dünden beri ballı süt ve mandalina yiyorum bolca boğazım biraz daha yumuşadı öksürük devam ediyor ama dünkü kadar da yok, bir de bugün eczaneden viks aldırdı annem topuklara çok miktarda ama burun kenarlarına ve göğse rahatsız etmeyecek kadar az süreceğim eczaneci öyle söylemiş sana da tavsiye ederim bunları inşallah bi an evvel şifa bulursun 🤲🏻