Atsyifn 23 haftalıgım. vajinada degil ama yumurtalıkalrımın hizasında belki bir tık yukarda hissediyorum ben. Komtrolde rahim agzım fln herseyim normal bebegimin ayakları oraya geliyor genrllikle. hatta sag tarafıma geliyor ayakları. Hissetrigimden beri orda hissediyorum. 27 sinde detaylı ultrasona girdim orda bile doktor ayaklarını oraya koydugu için asagıda hissettgimi söylemişti. Her sey normal yani benim için. Göbek bölgemde hissedemiyorum zaten plasemtam önde.