Mucizemm34 canım benim suyum az 22. Haftamdan beri heran doğuma girebilirim 2 aydır yaşadığım stresin haddi hesabı yok 24. Haftamda doğumhaneye bile girdim . İçinizi ferah tutun Allaha sığının bebeklerimiz Allahıma emanet 🙏🏻. Doktorlar bana çok az umut verdiler bebeğim küçük olduğu için ama şimdi yaşam sınırını geçtik haftan iyi şükür inşallah küveze girmeden Allah kucağına almayı nasip eder .