bernabaskaci Kızlar 26+3 deyim ve son 1 haftadır geceleri sağ elimin uyuşmasıyla uyanıyorum bunu yaşayan var mı?
oykuduru21 bernabaskaci benim sağ sol ikisinde uyuşuyor omzuma kadar sebebini bilemiyorum doktoruma sormayı unuttum 🤷🏻♀️
Esrayd Bende 31 haftalığım. Benim de özellikle gece hangi kolumun üzerine yatıyorsam o elim uyuşuyor. Karpal tünel sendromu diyolar, normal diye biliyorum canım
Aze7307 Karpal tunnel sendromu gebelikte genelde yasaniyor ve sonrasinda geciyor, benim ill gebeligimde dogum sonrasi 6 ayda gecmeyince doktor kolluk onermisti onunla gecti.