Seda8337 inşallah canım rabbim gönlüne göre rahat bir doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻😊 öncelikle senin rahat olman lazım doğum korkulacak birşey değil kendini sürekli olumlu yönlendir pozitif doğum hikayelerini oku motivasyon sağla bedenini buna hazırladıkça doğum korkun otomatik olarak gidiyor zaten çünkü yapmam gereken herşeyi yaptım ben bilinçliyim hazırım modunda oluyorsun 😁bebeğin ne yapması gerektiğini o yolda nasıl ilerlemesi gerektiğini o kadar iyi biliyor ki sen kendine ve bebeğine güven sadece 💪🏻👊🏻 Doğum öncesi hazırlıklarım için hikayemi yazmıştım ordan bakabilirsin. Sancı anında da yapman gereken derin derin nefes alıp vererek ayakta durabiliyorsan eğer çömelerek geçmesini bekle Eğer ayakta duramayacak durumda hissedersende yatakta köpek pozisyonunda dur. yatağın ayakucuna tutun. Başını koluna yasla dizlerinin üzerinde dur. Kalçan hafif yukarıda kalsın ( doğumda kuyruk sokumu kemiği 1cm kadar arkaya esner,bu pozisyonda esneme için en ideal pozisyondur kanal açık hale gelir ve bebek kanalda hızlı ilerler ) ve sancı zamanı kalçanı sağa sola hareket ettir yanındaki kişide belini ovsun bol bol. O an nefes al ver ve SÜMME SEBİLE YESSERAH de (kolay doğum duası). Hiç bağırıpta gücünü harcama o güç ıkınmada lazım oluyor çünkü dediklerimi yaparsan bağırmana gerek kalmayacak inşallah zaten. Her sancıyı Acı olarak değil bebeğine kavuşmak olarak düşün. Her sancı geldiğinde sana biraz daha yaklaşıyor evladın 🤱🏼 Ki allah o kadar büyükki o an bile sen soluklanıp dinlen diye ara veriyor 🤲🏻 Sancı bir kerede girmiyor, geldiğini hissediyorsun zaten yavaş yavaş şiddeti artıyor yavaş yavaş azalarak çıkıyor yani çok şiddetli sancın 30-35 saniye sürüyor ve acının tavan olduğu süre anca 10-15 saniyedir bu da dayanılmayacak birşey değil. Sonra 1 dk boyunca yine rahatlayıp dinleniyorsun sonra yine geliyor falan ama dediklerimi uygulama çok güzel bir doğumun olur inşallah 🤲🏻😘💕