Kızlar 37 yaşındayım 2. Bebeğim 2li test yaptırdım perinatoloji uzmanı detaylı baktı ultrasonda ölçtü etti herşey normal hiç bi sıkıntı yok dedi şükür sonra kan verdim dr aradım bugün çıkmış donuç yaş ve kanda risk var dedi sınırdaymışım galiba 3.lü test istedi kuzlar çok üzüldüm :( inşallah bişey yoktur dualrınıza ihtiyacım var vaşına böyle biley gelen varmı. Ultrasonda çıkmazmıydı bi sorun olsa