Marsupilami Merhaba arkadaşlar.Kafamda düşünmektense yazmak en iyisi.Nar yedim bir kac kere hatta kendim soydum.Ama ellerimi falan sonrasında yıkadım vs elimden geldiğince dikkat ettim.Ama yok leke olur vs diyenleri duydukça içime korku düşüyor.Lütfen yardımcı olun
Busramd Marsupilami ben yedim öyle kendim temizledim çok öyle şeylere inanma bence oglumdadw ciğer yaptim dokundum ama bişi olmadı oğluma
Zerin1234 Marsupilami ilk defa duyuyorum bende yeni yedim Allah korusun sanmıyorum batıl inanç bence yaa
minikcasper Marsupilami elinle bi yerini kaşımaman dokunmaman gerekiyo canım ben öyle biliyorum. Narlıydı elim diyosun ya o an diyelim karnın kaşındı sende kaşıdın öyle leke oluyor. Bende kendim soyuyorum narı ellerime bulaşıyo illa sonra kaşıkla yiyorum.
Mega123 Marsupilami İnsanlar korkutmaya bayılırlar korkmayın bir şey olmaz inşallah 🤲🏻 hurafe deyip geçiyoruz bende ciğerü duymuştum ama inanmıyorum 😄
ssnnmmm Bende yedim ama eşim soyup ayıkladı kaşıkla yedim bişey olacağından değilde insanın içine şüphe düşüyor işte 😂
Mom046 Marsupilami Bişeye ne kadar takılırsa o kadar bazen buluyor her aksam kendim oturup soyuyorum yiyorum kendimi bildim bileli cok seviyorum narıda soymayı ayıklamayıda valla hiç umursamıyorum cok yazan oldu başta biraz çekindim ama sonra aman boşver dedim ya 😁
Hypatia Kurban bayramında ciğer doğradım,bayadır da nar temizleyip yiyorum 😃😃😃 yandı o zaman bizim minnak😂😂 allah korusun ya,ben inanmıyorum öyle şeylere
Birfincankahve Marsupilami ben de bunu duymuştum leke olurmuş bebekte ne kadar doğru tabii bilemiyoruz, eşimle dün Manav alışverişin de hatta nar alalım dedi aman yok ne alalım ne yiyeyim dedim nolur nolmaz 😁