merhaba arkadaslar.. Daha yeni 7. Haftamiza girdik hayırlısıyla hamileligimi ilk ogrendigimn ertesi günü bi tanıdık vasıtasıyla devlete gittik arkadas hastanedeki herkesi tanıyor neyse gittik direk kan verdim iki saat sonra sonuçları yolladı araya zaten haftasonu girdi pazartesi günüde yine o arkadaşla randevusz felan direk doktorla grstum iki hafta oldu keseyi gördü iki hafta sonra da kalp atışları için kontrle gel dedi bugün yani gittim kalp atışı var 7 haftalık dedi bize dinlemedi peki biz ne zman duyabiliriz dedim henüz erken sizin duymanız için dedi 8-10 haftalıkken kalp risk daha yeni başlama olan gebeliklerde var sizin için henüz erken daha cok küçük ilk haftalarda bebeğin kalp acısını dinlemek zaten ona zarar verir dedi baska bibayanda vardi doktoru dydu felan neyse çıktım kadınla karşılaştık kaç haftalık dedi 7dedim niye size dinletmedi ben 6 haftalıkken dinledim dedi evet herkesde değişiyor biliyorum ama bu cok saçma 4 gün nce arladasimdaa dinledi. Çok şükür kalp atışı var zaten bize niye dinletmedii anlamadım zaten suratsiz biri genelde devlettekiler öyle oluyor zaten eşim en başından özele gitmek istiyor ama ben henüz kuçük olduğu için braz daha zaman geçtiğinde gitmek istedim gune sli medicine de çok iyi iki doktor var ve ikiside suan izinli ne zman dönecekleri belli degil.. Tavsiyleriniz için şimdiden teşekkür ederim 😇