Kubra_6 Kızlar ben bu ay kendimi geçtim yarın adet günüm ve bugün erken gebelik testi yaptım negatif ☺️ Kimler bu ay güzel haberler aldı 😍
Ezgshn Kubra_6 bende adete 2 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı gecikmem olunca normal test yaptım iki defa ikiside pozitifti gecikmeni bekleyip tekrar yap bence :)
MorTutkunu Benimde adet gününe 3 gün var yapsammi diyorum test ikinci olacak nasip olursa ama heyecan aynı 😍
Kubra_6 MorTutkunu canım bence bekle, bende bir umut yapmıştım ama negatifi görünce insan üzülüyor. İnşallah güzel haberler alırsın 😍
Ebr_ MorTutkunu ben 7 gün kala yapmıştım çok belirtiler vardı 7 gün öncesinde çıktı. İnşallah gönlünüzce olur 🙏☺️
Nusyaa Normalde bugün adet günüm ama iğneden dolayı gecikecek sanırım. İki gün önce kan tahlili yaptırdım negatif
Kubra_6 Nusyaa hayırlısı olsun canım ben bu ay umudumu kaybettim yarın adet günüm erken gebelik testinde bile çıkmadı. İnşallah güzel haberler alırsın 🙏🏻
Kubra_6 Ezgshn canım kasık ağrım göğüs ağrım falan var klasik adet ağrıları ama bu aralar çok sırtım ağrıdı yarın adet günüm bekleyelim göreceğim artık
Ezgshn ballisiyavrum göğüs ucu kararmam vardı birde sık tuvalete çıkıyorum canım hatta belim ağrıdığı için adet olcam diye üzülüyodum
ballisiyavrum Ezgshn yaa bende öyle adete 5gün kala erken gebelik testi yaptım negatif acaba sonradan olabilirmi diyorum ama aşırı bel agrımdan başka hiç bişeyim yok
Ezgshn ballisiyavrum geç döllenme olursa teste çıkmaz biraz bekle bakalım bi iki gün gecikirsen tekrar test yaparsın