Kizlar 24+2′de birkac damla lekelenmem oldu. Hastanede hem ultrason hem alttan mauyene hem de NST bakildi. Bebek iyi, kanamanin sebebi rahim agzinda polip varmis, yorgunluk da tetiklemis olabilir kanamayi dedi. Rahim agzi kapali, NST’de sanci yok. Git dinlen dediler. Birkac gundur kasik kemiklerimde ve rahimde batmalar oluyor. Benzer batmalari olan var mi? Oksurunce bile alt karnima batma giriyor.