Ne kadar doğru bilmiyorum ama benim keseden tuttu galiba tabi ki inanmamak gerekiyor ama
oğlumun ilk ultrason resmî yuvarlaktı kesesi
şuan 2. Hamileyim ilk ultrason resminde kese fasulye gibiydi bebeğim kız ama aşerdiğim şeyler çok farklıydı iki gebeliğimde de