Merhabalar öncelikle tüm bekleyenlere hayırlı doğumlar diliyorum Allah o yolda eğlendirmesin herkesi sağ salim kurtarsın😊
Benim doğum yolculuğum biraz uzun sürdü 24 saat kadar🤷🏼♀️ 20 ekim saat 12.30 gibi çamaşırımda ıslaklık hissettim beyaz akıntıyla birlikte birkaç gündür de kasılmalarım vardı anneme söyledim eşimi aradım ve doğruca hastaneye gittik orada muayene oldum önce sonra sıvı testi yapıldı sonuç negatif çıktı biz anlam veremedik büyük ihtimalle gelen nişanımdı çünkü ardından nst çekilmeye girdiğimde suyum geldi nst bitip kalktıgımda bacaklarımdan süzüldü ve doktorum hastaneye yatışımızı verdi saat 15.55ti. Suyun gelişinden sonra kasılmalar arttı 100leri gördük ama ben ağrı hissetmiyordum, doktorum dedi ki bugun doğum olmaz gece seni dinlendirelim yarın sabah başlatırız dedi bana serum verdiler 6dkda bire düştü kasılmalar ağrıları hissediyordum hafiften açılma hiç olmadı sabaha kadar ancak 1 1,5 cm dedi hemşireler bir şekilde dayandım nolduysa sabah başladı esas yolculuk saat 17ye kadar zor dayandım sancı geldiğinde derin nefes almaya çalıştım topun üstünde hareketler yaptım eşim ve annem belime masaj yaptılar açılma tamamlanıncada beni doğumhaneye aldılar 4 ıkınmada oğlum geldi küçücüktü mis kokuyordu çok güzel bi duyguymuş Allah herkese nasip etsin.
Notlarım
📌Nacizane tavsiyem depend benim kurtarıcım oldu sancı vurdukça suyum geliyordu o agırlıkla hastanenin bağladıgı bez beli tam tutmuyor ve düşüyor aklınızda olsun arkadaşlar.
📌Bu arada doğumumu Sancaktepe bölge hastanesinde Sevil Çankaya gerçekleştirdi. Bütün doğum ekibinden çok memnun kaldım. Normal doğum ücreti eşim askeri personel olduğu için hastaneye 1800 lira verdik.