Ftmklbk Esra_80_ 5+5 te başladı 11+2 olduk hala devam. Ama Bir iki gündür hafifledi sadece akşamları kusuyorum 🙂 once den sabah öğle akşam hiç belli olmuyordu
1incir 5+3te başladı malesef inşallah en kısa zamanda biter artık gücüm kalmadı sabahın 5inde kalkıp kusuyorum akşamları ölü gibi yatıyorum başımı kaldıramıyorum bilmiyorum be olcak böyle hap içiyorum ama işe yaramıyo galiba
Esra_80_ 1incir bende şuan 5+6 oldum bende şuan bişey yok şükür her insan da görülür mü bulantı yoksa değişiyor mu insan dan insana ama biraz bir yorgunluk iştahsızlık var🤒
Damlacik Hafta da başladı 11. Hafta da geçti bitti dedim şimdi daha beter oldum sabah öğle akşam her şeyden tiskiniyorum ne zaman geçecek bilmiyorum 🤷♀️
Ftm_binboa17 Bu gün 5 haftalık olduk ve sabahtan berli bulantı kusma tansiyon düşüklüğü allah ne dersen var merhaba dedi miniğim😓
1incir Esra_80_ değişiyor tabi şanslı olanşar hiç yaşamıyor ben ilk gebeliğimde 8.haftada basladı 12.haftada bitti ama şimdiki gibi değildi sadece sabah bulanırdı okadsr. Bunda öyle değil günün her saati bulanıyor i. Bulantım geçsin doya doya su içeyim diyorum okadar zorki.
Melodi2 Hafta bittikten sonra başladı şuan 19.haftadayım ara ara devam ediyor bünyeden bünye’ ye farklı oluyor