Havvacerenn Bugün bebek elbiselerini yıkadım serdim balkona. Arkadaşlarım geldiler ve balkonda sigara ictiler bir değil iki değil sigara üstüne sigara ... Balkonda cam balkon. Hepsi dindi bebek elbiselerinin üzerine. Yeniden yıkasam mi
Alpereninannesi Havvacerenn keske onlar balkona cikinca camasirlari toplayiverseydin.bi kere daha yika bence
DidemYldrm Havvacerenn bence bir kere daha yıka canım onlar da düşüncesizmiş biraz ya da sen keşke çıktıkların da toplasaydın
SyhnHtp Havvacerenn ay cidden ne dusuncesizlik orda bebek kiyafeti var. Sen tekrar yika canim yazik bebise 🙁
Cansu424 Havvacerenn Kesinlikle yıka canim bizim kiyafetlerimize sindiginde bile biz rahatsiz oluyoruz minicik o daha
DidemYldrm Havvacerenn bebeğim giyicek sonuç olarak temiz ve hijyenik kokması daha iyi sigara kokusu ona gitmesin hem dolabına falan siner odası da kötü kokar
Kenanizm18 Havvacerenn canım bellki kıramamısın ama sigara icirmiyorum balkonda dahil olmak üzere. Bende kullanıodum ama tiksindim bıraktm kokusuna bile thammül edemiorum şuan. Hayır demesini kural koymasını ögrenmeliyiz 💜