Yaşayan var mı kızlar dr bugün 1 haftada 3 kilo aldığım için ayaklarım aşırı şiş olduğu için şüphelendi ve tahlil istedi. 37 haftalık gebeyim bir idrar kabı verdiler ve 24 saat tüm idrarımı ona yapıp labaratuara görürecekmmişim. Eğer albümin çıkarsa 38 de yani haftaya sezeryanla alırız çünkü normal doğum yapamazsın dedi. Bu arada genelik hipertansiyonum var. Bu durumu yaşayanlar varmı yani idrarında albümin olanlar? Belirtileriniz nelerdi