yuksell07 canım bende böyleydim yapma lütfen desemde olmıcak biliyorum hiç sorun yoktu ben ve eşimde ama olmadı gitmediğim doktor kalmadı günlerce uyumadım geceleri hep ağlardım eşimle bile aram açılmaya başlamıştı psikolojik olarak bitmiştim ve doktorum sen osıkolojik olarak gebe jalamıyorsun sorun bu dedi ama olmuyordu düşğnmeden yapamıyordum en son tüp bebeğe başvurdum şuan hamileyim bugün öğrendim sana tavsiyem biraz rahatla sallll kendini benim gibi olmanı istemem dua edicem sana 🥰🥰🙏