Akdgnayca hee kanama ve kahverengi lekenşz geldiginde 72 saat içinde kan uyusmazlıgı ignesi yaptırmalsıımjz her seferinde hemde. İyi bir doktor bukun komtrole düzenli gidin her lekede koşmalısınız rhogam ignesi yaptırmanız lazım. Yaotırmazsanız sonraki gebeliklerde vucudunuz bebegbiizi zehirler düşük yaparsınız veya mental gerilik yapabilir. Ama igneyi gec kalmadan yaptırısanız bşr sıkıntı olmaz. Hic leke, kanama olmazsa 28.hafyada tedbiren yine igne ypatırcaksımız. Bebek dogduktan sonrada bebegin kan grubu pozitif gelirse bir igne daha vurulcak, negatif gelirse dogumdan sonra gerek kalmayacak