Merhaba kizlar bugün kontrolum vardi 33 haftaligim ve amniyon sıvisi azalmis dedi nst ye gir dedi ilk defa girdim bi sorun cikmadi 2 hafta sonra kontrole cagirdi
Normal mi bu durum yasayan oldumu ?
Birde cok su icemiyorum bununla alakali mi
Havuc suyu deneyen oldu mu
Yardimci olursaniz cok mutlu olurum