Mombaby64 bende pazartesi gitcektim ama dayanamıyorum kafayı yiycem düşünmeden duramıyorum yarın sabahtan gidip sıra alcam sanırım. Ne gelirse Rabbimdn diyorum o isterse olur diyorum kendimi teselli edecek bir cok cumle sıralıyorum ama gogsumu sanki biri sıkıyor. Rabbim yardımcımız olsun inşallaah bebeklerimizi görmeyi ve saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin