Kızlar 13+2 deyim bu haftalarda olan arkadaşlarımın yoğun olarak beyaz akıntısı oluyormuş ama bende son 10 gündür akıntı olmuyor daha önce oluyordu birden kesilmesi endişelendirdi beni sizce normal mi?Hiç akıntı yaşamayan gebe arkadaşlarım bilgi verebilir mi lütfen