Krizantem_ Merhaba kızlar. Ben 45 kiloyum 8+4 gunluk hamileyim. Bulantım ve koku hassasiyetim yok iştahım da çok açıldı. Benim gibi iştahı açılan var mı ,normal bir durum mu ,ilk haftalardan gereksiz kilo almak istemiyorum..
haziranin25i Krizantem_ ilk zamanlarda benimde iştahım acıktı önüme ne verseler yiyecek modundaydim. Ana ogunlerimi atlamadım ara ogunlerinde badem ceviz veya süt muz yapıyordum. Ona rağmen hazımsızlık ve kabızlıkla uğraştığım için 7 kilo aldım 🤭
Minnakhamis Krizantem_ 10+3 ☺️Şuan diyetisyen kontrolünde devam ediyorum yoksa baş edemeyeceğim iştahımla 😂
Krizantem_ Minnakhamis Herhalde sizde de benim gibi bulantı yok 😂 iyi olmuş diyetisyen ile devam etmeniz bende kilo alımı yok henüz ama iştahım çok , hani ilk 3 ay çok yenmiyordu yemek kokusundan tiksiniliyordu bizde tam tersi😂
Minnakhamis Krizantem_ evet bulantı ve kusmam yok üstüne iştah da açılınca haliyle kilo alıyordum 🤢😂 aynen yâ bende öyle biliyordum 😂 hatta ablam 5. ayında kilo almaya başlamış bende bi terslik var felan diyordum 😂 neyse ki 2.500 kilo verdim şimdilik bundan sonra koruyacam kilomu mümkün olduğunca 🙇🏻♀️
Minnakhamis haziranin25i ya boyum zaten kısa aşırı kilo alıyordum birde 1 ayda 3 kilo almıştım daha 2 aylıkken böyle kilo alıyorsam ilerde ne yapacağımı düşünüyorum yoksa kiloyu taktığımdan değil ☺️
Krizantem_ aezgi Öyle de olmaz ki yiyim gideyim dersem hamilelik şekeri de olur Allah korusun aile de şeker var hamilelikte cikar diye endiseliyim ,birden çok kilo almiyim daha 8 haftaligim😀
aezgi Krizantem_ seker genetik olabiliyor evet haklısın ama cok kilo alıpda sekeri olmayanlarda olabiliyor kilo almamanın sırrı bence aksamları yememek canım 😀