Papatya3 Bebeğim 34. Haftada 2550 gr çıktı, biraz önde gidiyor kilosu. Doktor 36-37 hafta gibi çatı muayenesi yapıcak. sizce kaç kilo artık normal doğum için fazladır? Çok fazla kesi ve dikiş olduğunda sezaryen olmaktan fark kalmıyormuş sanırım..
mlsmrtgl Papatya3 4 kiloya kadar normal doğum yapılabiliyor. 4 üstünü sezaryene alıyorlar. Tabi çatı kemiği durumu bebek ve anne sağlığı gözetilerek 4 kilo altınıda sezaryene alabiliyorlar.
htcedgn Papatya3 ilk gebeliklerde 4000 gr üzeri sezaryen önerilir. Ama annenin çatısı uygunluk durumuna, doğumun ilerleyişine göre doğumun şekline hekim karar verir🌸🌺 hayırlı doğumlarınız olsun inşallah🙏🏻
Fxfx Papatya3 kesinin çatı müsait olduğu sürece kiloyla bir alakası yok.. 2.5 kilo bebekte bile kesisi olan vardır.. Ya da 4 kilo hiç kesisiz doğuran.. Bu sizin bebeği doğru itmenizle ilgili yani…yeterli ıkınmayı yapmazsanız Dr lar kolaylık sağlamak için atıyor kesiyi
Nilver Papatya3 Catin müsaitse eğer canım 4 kiloya kadar normal doğum yapabilirsin ancak etrafımdan duyduğum ve burda gördüğüm kadar çoğu ama çoğu doktor bahanelerle sezeryana yönlendiriyor benim ilk çocuğum da 1 sene önce zorunlu sezeryanla dünyaya geldi çokta korkuyordum ama hiç korktuğum gibi değilmiş normal yada sezeryan sen ve yavrun sağlıkla kavuşun en güzeli en önemlisi o 🤲🏼❤️
Papatya3 Nilver benim doktorum cok karismiyor suanda ama cati muayenesi yapicak ve bebegin kilosu 3800 leri gorursek dogum seklini tekrar gorusebiliriz dedi. acikcasi ben normalden de sezaryenden de korkuyorum 😌
Nilver Papatya3 Doğum korkusu çok yüksek bı insan olarak söylüyorum asla asla düşündüğün gibi kötü ağrılı bı süreç değil belki ilk bı kaç saat hafif ağrı yanma sonra yürütmeye başlıyorlar ve tüm ağrı geçiyor canım sakın korkma Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼❤️
Deletedmom417 Papatya3 34 haftada 2500 kilo fazla degilki normal bide ultrasonda hep yanlış çıkıyor 2500 diyor ama değildir emin ol benim 3 kilo dediler 38 haftada 2490 doğdu
Habilovs Papatya3 benimde durumum aynı, 35.haftaya bugün girdim ve bebeğim 2464 gr, önden gidiyor doktor dedi
Barlisko Benim bebeğim hep iriydi doktor 4 kiloya kadar normal olur.dedi 4 kilo üstü sezaryen 4.300 doğdu sezaryenle
Fatmaada2015 Papatya3 ewet beslenme ile alakalı ben normalde hiç balık et yemezdim kızımın hamileliğinde balık kırmızı et portakal suyu meywe çerez çok tükettim maşallah kızım baya gelişti kuweze dahi girmedi ama erken doğdu işte kilodan
Fatmaada2015 Ama şimdi balık et çerez yiyemiyorum tiksindim bu bebeğim zayıf olcak galiba sağlıklı olsun da