Eminecengilukuslu Nusyaa inşallah çok zor bir süreç gerçekten Rabbim sabrını versin herkese inşallah hiçbirimizin kucağı boş kalmasın hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip olsun
Milos35 Kızlaaar benim bugün 10. Günüm erken gebelik testi yaptım negatif çıktı😭😭😭😭 sizce güvenilir mi yoksa 14 gün beklemem mi gerekirdi?
Sunny Eminecengilukuslu sizin aşılamanız pozitifti değil mi🙏 Kaçıncı gün test yaptınız acaba benim bugün aşılamanın 9.günü kan tahlili için erken mi acaba?
Eminecengilukuslu Sunny doktorum takip yapalım dedi değere göre pozitif çıktı ama doktoruma göre şüpheli pazar akşam yine vereceğim ama ben hissediyorum Rabbim nasip edecek
Eminecengilukuslu Sunny evet bende dokuzuncu günü vermiştim doktor söylemişti adet tarihine 1 hafta var şuan normal gebelik testi yaptım bugün hayalet gibi bir çizgi var Rabbim hepimize nasip eder inşallah