Yildirim35 Kızlar bebeği için sebamet kullanan yada alan var mı? Trendyolda Bi tane set buldum şampuanı, pişik kremi, losyonu ve sabunu hepsi 150 TL. Bana uygun gibi geldi ama fikirlerinizi merak ettim 🙏
Bgmky Yildirim35 canım bana kalırsa trendyoldan alma o tarz şeyleri. Sahte çıkabiliyomuş Allah korusun bebeğinin cildine zarar verir. E bebek ten falan görerek al. Oralar daha sağlam. Bi de o markayı bilmiyorum ama ben bübchen diye bi alman markası var yurtdışındaki akrabalarım falan onu kullanıyorlar ve artık burda da var dediğim gibi e bebekte gördüm onu alıcam. Bi bak istersen sende
Zuhal14 Yildirim35 bende trenyoldan indirimden aldım bi problem olacağını sanmam sebamed e de güveniyorum bi çok şeyi de trenyoldan aldım
Ozlllmb Yildirim35 canım durumun var ise uygun yerine içindeki içeriklerine dikkat ederek almalısın bu tabi benim fikrim.
zynb_ozkn Yildirim35 benim bu gün geldi canım hepsiburadadan aldım pişik kremi şampuan sabun ve ıslak mendil 100 lira https://hizliresim.com/iycFzG çantası da fermuarlı şefaf çok hoş kokusu falanda
Yildirim35 Bgmky doğru diyorsun canım e bebeğe bir bakayım. Dediğin markayı da inceleyelim mutlaka teşekkür ederim 🙏
Yildirim35 Zuhal14 bende bir çok şeyi trendyoldan aldım aslında ama böyle şampuan vs. Hiç almamıştım emin olmadım.
Zuhal14 Yildirim35 ben bioil yağıma kadar trenyoldan alıyorum bi sorun yaşamadım tabiki sen bilirsin gene de oradaki yorumları falan okuyorum herkes memnunsa o satıcıdan alıyorum
haziranin25i Satıcı kısmı ve yorumlarına bakıp alıyorum. Hatta şöyle söyleyebilirim donuma kadar olan alışverişimi trendyoldan aldım. Her aldığım markadan ve saticidan memnun kaldım.
Yildirim35 haziranin25i yaa sorun trendyoldan alışveriş yapmak değil :) sorum sebamet kullanımı olay yanlış anlaşıldı sanırım 🤭