Deletedmom360 dualarımız sizinle bende iki ay klomen kullandım hiç kıpırtı bile olmadı diğer ay direk menapur iğneye geçtik ilk iki kutumdu yine hiç kıpırdama olmadı umudumu kaybetmiştim doktor son olarak dozu artıracağız yoksa aşılama veya tüp bebeğe yönlendireceğim dedi iki gün de üç üç iğne oldum biraz pahalı ama deydi iki gün sonra gittiğimde çatlama iğnesine bile gerek kalmamıştı o kadar büyümüştü yumurtam ve o ay hamile kaldım şimdi 31+4 olduk umudunuzu yitirmeyin ve büyüme olunca yumurtalarda kesinlikle ovillosyon alın bana çok faydası oldu ilk aydan tuttu 🤲🏻