Kızlar 32+4 ’üm dün akşam peceteye çok hafif kan gördüm telâşlandım ve acile gittim nst yapıldı ve yatisim yapıldı alttan muayene olamadım çok kastım sabah kendi doktorum gelince olabildim anca oda küçük bi pıhtıdan bahsetti erken doğum riski olabilir dedi ciğer gelistirici vurdular akşam da bi doz daha vurulacak bebeği tutabildigimiz kadar içerde tutacaz dedi durumu iyiydi bebegin ama bana artık sürekli yatış dedi çok korkuyorum başına böyle bi durum gelen var mı