angels_-mom Merhaba anneler😁 kaçıncı haftanızda karın çatlaklarınızı önlemek için hangi kremden kullandınız? Bir işe yarıyor mu bu kremler
avukatveanne angels_-mom 5 aylık hamileyim lierac kullanıyorum şuana kadar çatlağım olmadı.. Eğer söylenilenler gibi genetik ise efsane çatlarım ama görücez :)
AlevDemirel angels_-mom lierac ve dalin bebe yağı.36+2 deyim sıfır çatlak.krem değil genler önemli olan
Mervetly Ben 38. Haftadayım mustelanın bebek yağını sürdüm ama öyle aklıma geldikçe hafta da bir ya da 2 haftada bir çatlağım yok çok şükür genetik olduğunu düşünüyorum annem de ve ablam da da yok
Ecebb Ben bıo-oıl ve lıerac kullanıyorum 11. Haftamdayım ama suan catlak ıcın erken zaten bıraz daha gecınce kendımı pehlıvan gıbı yaglamayı dusunuyorum ınsallah catlagım olmaz🤦🏻♀️😂
nedime3555 37.haftadayım lierac krem aldım fiyatı önce çok yüksek geldi ama etkisi inanılmaz güzel. Ancak bu çatlak durumunda genetikte rol oynuyor. Annende çatlak olmaması da etkiliyor. Ama bu kremi şiddetle önerrim
Gkcen-61 Doktorum madecassol verdi ama ben elime ne gelirse sürüyorum bol bol genetik dedikleri doğru yinede sabah akşam sur