Esrasssr korkmayın korktuğunuz başınıza gelir. evet psikolojik olarak zor bir durum. kucağına alamıyorsun bebeğini. göremiyorsun. ama onlar için düşününce orda güvendeler. sadece kilo olarak değil küvöze girmek elbette. arkadaşım 1800 kg doğurdu bebeğini küvöze girmedi. başka bir sıkıntısı yoksa almıyorlar. sağlıklı olsunlar da kalmaları gerekiyorsa kalsınlar. benimkiler de girecek büyük ihtimalle ben alıştırdım kendimi 🤦♀️🙏