Emintan Cumartesiye kadar olmazsa suni sancı vericem dedi doktor. Bi umut bekliyorum sancı gelir su gelir diye ama gelen giden yok 😣 son şans bu postun totemini deneyeyim dedim😁 suni sancıdan çok korkuyorum bu arada🙈
snm_ Emintan açıklık var mıydı 🙈 benimde haftaya kadar gelmezse açıklık durumuna göre ya suni sancı verecek ya da sezaryene alacak
Polencim Emintan 39+5 5 cm açıklıkla bekliyorum,yarın kontrolüm war .perşembe günü suni alcam bakalım ama uykular haram oldu korkudan😂 sancı hiç yok
Emintan Keskinnn 39+5 Nst de kalbi hep hızlı çıkıyor o yüzden beklemek istemiyor doktor 40 olunca baslaticam dedi.
Merveyturgut beatrice00 ben de bugün 39+0’ım bebekte 3900gr oldu , artık gelsin istiyorum 😂 post açayım bir de bunu deneyelim belki işe yarar 😄
Emintan snm_ biraz suni deneyip açıklık yine olmazsa öyle sezaryen deyim diyorum ben ama bakalım o an korkudan naparim😂
Emintan donmez_hazal başlangıç gelmiş hadi bakalım doğum hikayesi postu görürüz inşallah tez zamanda 😂
Emintan Polencim uykuda uyanık fark etmiyor aklımız hep dogumda😂 5cm baya olmuş bol bol squat yapın sıcak duşa girin🤗